lørdag den 1. januar 2011

tilbage og nu med "ny" side

Hold da op hvor er det længe siden jeg sidst har blogget. Der er kommet så meget i vejen bla a har vores net ikke virket optimalt (gør det stadig ikke helt), sygdom og så har jeg brugt en del af min fritid på mit lille barnebarn Noa, som jeg selvfølgelig tar billeder af hele tiden.

Jeg håber at du havde en rigtig god jul. Jeg havde en lidt anderledes jul i år, for mine børn holdt jul med deres svigerfamilier, så for første gang var vi kun min mor, bror, mand og mig. Det var alligevel rigtig hyggeligt og jeg fik nogle rigtig gode scrappesager i gaver :-) Nu kan man så tro at fordi jeg havde juleferie i 11 dage så fik jeg (som jeg håbede på) scrappet rigtig meget, men nej, det gjorde jeg ikke... Jeg har da hygget mig, men fik ikke rigtig scrappet det jeg havde planlagt.Jeg har dog fået scrappet noget,men har desværre ikke fået billeder af det hele og da det var til gaver er det givet væk.

Jeg kom rigtig godt ind i det nye år og håber at dig og dine osse gjorde det!
Jeg har sat mig nogle mål for 2011 og de scraprelaterede er :




  1. nyt design på bloggen
  2. nyt på bloggen min. én gang om ugens
  3. scrappe 1 lo om måneden af lille Noa
  4. scrappe 1-2 LO om måneden af gamle billeder
  5. færdiggøre minialbummet om mig
  6. færdiggøre et album som er til gave
  7. starte på mit bryllupsalbum
  8. lægge kommentarer på mine blogrundfarter
  9. lave en blogcandy
  10. lave min julebog


Tak fordi du kiggede forbi min blog, jeg håber du har lyst til at følge med mig igen i år.


-----------------------------------RIGTIG GODT NYTÅR---------------------------------


2 kommentarer:

  1. Hej du - ja jeg havde helt "opgivet" dig =0).

    Vores jul blev stærkt præget af sygdom og at min søde mand humper rundt på krykker efter et fald - så alt blev udsat, aflyst, forsinket osv. Men juleaften og nytårsaften fik vi da holdt. Derfor kom kun en brøkdel af julepynten i brug i år - men jeg har fundet Christel-englene og scanner dem en af de nærmeste dage. Nu kan jeg bare ikke huske om det var dig eller Linda der gerne ville have et fotos af dem??? GODT Nytår og hils din mand fra os.

    SvarSlet
  2. God jul til dig og din familie - hvor er det rart at se dig på bloggen igen. Den er blevet super flot - og sikke mål du har (jeg ville ønske jeg kunne lave og holde sådan en liste.)
    Håber snart vi ses krammer Heidi

    SvarSlet