lørdag den 15. januar 2011

Scrap med madammerne

I torsdags var jeg sammen med madammerne og vi var hjemme hos Linda. Jeg fik ikke rigtig lavet andet end et par blomster til et LO,for jeg var super træt pgr.a en hektisk uge og jeg var kommet i seng kl 04:00 natten før, men det var super hyggeligt at sludre med mine 2 scrappesøstre igen.
Linda havde sat lidt lækkerier frem til os, hvis vi nu skulle gå sukkerkold....
( og så her efter julen??)...men jeg spiste af det på det nederste billede ;-) hihi...

Tak for besøget
læg gerne en lille hilsen til mig, så kan jeg kigge forbi hos dig:-)
scrappeknuser fra Anja



3 kommentarer:

  1. Det er nu intet så skønt som at sidde sammen med de andre scrap tøser og scrappe. De forstår ligesom alt det der med behov og hygge :0) Og det ser rigtig hyggeligt ud :0)

    SvarSlet
  2. Heldige jer - lyder hyggeligt - og jeg tror jeg var blevet fristet til lidt fra begge fade. God weekend.

    SvarSlet
  3. ser ud til at der er dømt råhygge

    SvarSlet