torsdag den 25. februar 2010

Michael Jackson-en bestilling

Jeg havde fået en bestilling på et billede(jeg har lavet et før) med Michael Jackson. Det skal bruges til som 1. præmie til en MJ-fest som min gamle nabo skal holde.Han er godt klar over at det tar sin tid at scrappe og ville derfor ikke spørge om jeg kunne lave 2.og3. præmien også,men det har jeg gjort alligevel for han er bare sådaan en sød fyr! Resaultatet kan i se herpå billederne.








Tak for at du ville kigge med på siden idag,
jeg blir så glad hvis du lægger en lille kommentar til mig :-)
Scrapperap fra Anja

3 kommentarer:

  1. Hold da op hvor er det flot! Kan godt forstå at naboen har spurgt dig. Jeg er ikke MJ fan, men ville alligevel godt have billedet hængende, og kisten stående og blokken liggende. SÅåå det har du klaret ret godt!

    SvarSlet
  2. sikke en flok kasse/indpakning til en kasse chokolade/slik. Og man behøves jo ikke være MJ fan for at få eller lave sådan en. Rigtig flot. ses jette

    SvarSlet
  3. wow Anja hvor er det nogle flotte præmier du har lavet, så flot pyntet og flot design, supert

    SvarSlet