mandag den 8. februar 2010

Søndagsscrap

I går,søndag, var det scrappedag her hos mig. Jeg fik godt nok ikke lavet så meget som jeg godt kunne ha tænkt mig, men jeg havde en rigtig hyggelig og dejlig dag. Jeg fik bla.a lavet dette LO.Jeg har haft billedet med til flere crops,men ikke rigtig fundet papir der passede........

men i går fandt jeg så på at embosse i kanten af et ark karton og det passede rigtig godt til det mønstrede. Jeg brugte osse noget bølgepap (som jeg er rigtig begejstret for at bruge) det sværtede jeg med en vanilie farvet stempelfarve. Der er brugt to slags blonder,bogstaverne er thickers og billedet har jeg slebet i kanten og tegnet på med en hvid pen. Fotoankeret og svirvlen er stanset ud i grungeboard og sværtet , blomsten er stanset ud i karton,sværtet og sat sammen med en brads. Sommerfuglen er et print i papir.

Tak for dit besøg

scrapperaphilsen fra Anja

1 kommentar:

  1. Fede farver og herlige sat sammen. Er også selv vild med bølgepap for tiden. Det er sart og tilpas drenget dit fine layout.

    Hvorfor kan jeg ikke abonnere på feeds fra din blog? Jeg vil jo gerne se ALT du laver...

    SvarSlet