torsdag den 18. marts 2010

Roder du ligeså meget?

Det er desværre et stykke tid siden jeg har lagt noget ind her, men det er ikke fordi jeg ikke har lavet noget. Jeg har været både til hyggescrap og convention i middelfart og jeg har lavet lidt forskelligt. Jeg har lige et lille problem med at sætte billeder ind, men jeg skal nok snart få løst det (i week-enden).


Et lille kig på mit bord med mit kreative kaos. Det er dette billede jeg brugte til den anderledes udfordring hos Benita.Roder du mon lige så meget når du scrapper?

Tak for besøget
Scrapperapknus fra Anja

3 kommentarer:

  1. ja for søren, men lige for tiden er det faktisk mest ungerne der roder. Jeg har slet ikke plads til at rode, for de har indtaget halvdelen af mit bord. Hmm hvordan skal vi lige løse det i længden?

    Spændende ting du har stående. :)

    SvarSlet
  2. ja jeg roder også men jeg rydder op efter hvert projekt, jeg er bestemt ikke ordensmenneske men jeg kan bare ikke lave nye projekter før der er ryddet op og så hiver jeg tit de samme ting frem igen. Du må have en fortsat god påske

    SvarSlet
  3. Ja - lykken er at scrappe på 5x5cm! Jeg roder ligeså meget - men er også nødt til at rydde om mellem hvert projekt - ellers går det da helt galt.

    SvarSlet