onsdag den 16. marts 2011

Mange blomster

Jeg elsker blomster og der er ofte blomster af en eller art på mine layouts, ja faktisk på næsten alt jeg laver. Når det er til drenge eller mænd prøver jeg på at lave "mandige" blomster .... ;-)
Jeg har længe haft lyst til at lave en blomsterkrans på et LO og det er nu prøvet af. Resultatet blev jeg ret tilfreds med. Jeg har dog sat lidt sommerfugle og knapper indimellem og det gir en god effekt,lidt mere liv til kransen hvis man kan si det sådan. Billederne er fra 90 og dengang havde man altså stærke farver på tøjet og jeg har lææææænge ikke kunne scrappe disse billeder, da jeg absolut ikke er til stærke klare farver. Men da jeg ikke kan skrue tiden tilbage og gi min veninde (og søn) noget scrappevenligt tøj på og ikke vil scanne billederne ind og redigere på dem, har jeg valgt at prøve at se bort fra farverne på tøjet. Min datter der skal ha det i sit album (det er hendes dåb) skal osse ha lov til at se hvordan de så ud den dag. En sød gæst havde givet min søn og hans fætter en ninjaturtle maske (det var in dengang med ninjaturtles) og den havde han så på lige indtil han gik omkuld om aftenen. Jeg har åbentbart ladet ham ha den på da der skulle ta's billede, jeg havde jo nok ikke lige tænkt at det skulle scrappes 20 år senere.

Igen har jeg brugt mine fugle fra sizzix. Jeg syns altså de blir så fine når de blir embosset og sværtet. Og fugleburet....jeg blir ikke træt af at se på det, men mon ikke der snart kommer nyt?

Tak for besøget på min side, håber du kigger forbi snart igen
og tak til jer der lægger den lille kommentar, som gør mig så glad!
Scrapknuser fra Anja

3 kommentarer:

  1. Rigtig sødt layout. Blomsterkransen er smuk.

    SvarSlet
  2. Hej Anja,
    UG+ med pil op. Megte smukt, kan godt abstrahere fra de røde trøjer.

    SvarSlet
  3. Wow hvor smukt.Blomsterkransen er bare så lækker, lige min smag :o)

    SvarSlet