mandag den 14. marts 2011

kort til kortmester

Ja, altså jeg har da vist ikke fået blogget i et stykke tid, men nu er jeg på igen. Jeg er jo med i kortmester 2011 hos scrapsister og det første kort er fra opg 2 hvor man skulle lade sig inspirere af et kort og der skulle være gult og en sløjfe.

Dette kort er opg 3 og her skulle vi bruge mindst 3 lag,noget krøllet,rundt ,glimmer og noget sort



Jeg har brugt ginen som var mit første køb (og bedste) på conventet jeg var til i weekenden (mere om det senere på bloggen)
Der er et cluse up af kortet og her kan man se at der er glimmer på blomsten. Trådrullen og knappen er også på den die med ginen. Jeg har stanset det ud i kraftigt karton og trådrullen har fået sværte,mens knappen er embosset og sværtet og ginen har fået crackle paint på fod og top og er embosset på resten.



Jeg er virkelig bare så glad for at jeg har fået denne skønne die hjem i mit hus nu :-)

tak fordi du kiggede ind forbi min blog

scrappeknus fra Anja

4 kommentarer:

  1. Kan godt forstå du er glad for den die. Den er SÅ fed, du må have været hurtig, for jeg så den ingen steder. Lucky you. Dine kort er SÅ fine.
    KH 10na

    SvarSlet
  2. Ih hvor er de flotte, som altid. KH jette

    SvarSlet
  3. Wawww så smukke kort... super lækre detaljer

    God mandag til dig!!!

    SvarSlet