tirsdag den 15. februar 2011

ynglingsmotivet

Ja, så har jeg lavet endnu et layout med ynglingsmotivet. Jeg har brugt forskellige papir rester, bånd fra prima, blomsterne (de store) er hjemmelavet,chipboard hjerte med crakle paint "tattered rose",knapper,perlebånd,tyl, bladpunch,sommerfuglen og svirvel er klippet ud af noget webster papir,tekten er thikers "salutations" og sizzix die.


Jeg elsker blomster og der findes så mange flotte, men faktisk kan man selv lave nogle der er li'så flotte og så kan man lave dem lige i den farve eller i det papir man har brug for

Tak for besøget og jeres søde kommentarer.
Scrappeknus fra Anja

3 kommentarer:

  1. Super LO og det er godt nok nogle flotte blomster ;o)
    Krammer Heidi

    SvarSlet
  2. Lækre blomster, flot LO og som jeg har sagt før superlækkert barnebarn. Vores er også en snut - men den slags krammere får jeg ikke frivilligt lige pt - jeg er jo en PIGE (GYS) og Elias bliver snart 8 år. Dog hænder det at vi "kommer til at hygge os" som i gamle dage, når jeg læser godnathistorier - men vi siger det altså ikke til nogen!! =0)

    SvarSlet
  3. Super lækre blomster og hvor har du indrette dig hyggelig i stuen.
    Ha´ det til vi ses.Jeg må ind og hækle :)) Knus

    SvarSlet