søndag den 20. februar 2011

Mit fine ur

Til dette layout har jeg lavet et ur som jeg faktisk synes er blevet ret godt. Det er et ur stempel som jeg har klippet ud og så har jeg brugt nogle spellbinder labels og sat det hele sammen. Viserne er sat på skiven med lidt metalpynt og en brads. Ellers er der brugt martha stewart punches,metalsommerfugle,brads,gammel nøgle,fugl i finer som jeg har dabbet,blomster og blade (bla.a nogle som er skåret ud fra et andet stykke websters papir) .Papiret er webster og noget embosset ensfarvet (fra netto) som jeg har sværtet.








Rigtig god søndag og tak fordi du kiggede ind forbi hos mig.

Scrappeknus fra Anja

4 kommentarer:

  1. wow Anja så fantastisk ide med spellbinders til ur, så flot- den ide vil jeg huske, jeg klistre ofte flere lag sammen så dies'ne bliver som en slags chipboard

    SvarSlet
  2. Hvor er det bare flot... lækker brug af WP papir og sikke et skønt billede du har brugt.

    SvarSlet
  3. Nuser motiv, hvor har vi set ham før :)) og lækkert LO

    SvarSlet
  4. Super flot kort.
    Hilsen Gitte

    SvarSlet