torsdag den 23. september 2010

4 på en dag...

Jeg har været til scrap i søndagsklubben og det var mega hyggeligt! Jeg fik lavet hele 4 layouts, det kørte bare for mig den dag :-). Jeg er normalt lang tid om et LO fordi jeg vender og drejer det hele flere gange og tænker ret meget over hvad jeg skal sætte på og hvordan.....jeg tror jeg tænker for meget , jeg skal bare kaste mig ud i det!!

De fine "hjul" er en TH die og den har jeg lånt af min søde veninde Charlotte. De er et godt alternativ til drengepynt. Bladene er lavet med en punch som jeg har lånt af min anden scrappeveninde Linda. Det er en punch hvor man bagefter kan præge bladende.



Dette lækre stykke papir er fra Prima. Indkøbt til et LO af min datter, men det passede bare så godt til dette billede af min søn og barnebarn.Faktisk var det ikke meningen at g'et skulle vende spejlvendt, men jeg kom til at lime forkert, egentlig var det min mening at lave det om, men jeg har valgt at beholde det som det er nu.


Cirklerne med perlerne er lavet efter en skabelon som jeg lånte af Heidi (min hyggelige og sjove sidemand i søndags)


Tak søde piger for en rigtig hyggelig dag og tak for lån af jeres ting, glæder mig til næste søndag!

Tak for besøget på min side

Scrappelnus fra Anja

4 kommentarer:

  1. Nej hvor er det nogen lækre lo'er du har fået lavet i søndags. En smart måde at sætte cirklerne på, på det nederste lo.

    SvarSlet
  2. Ja selv tak, det var en super hyggelig dag, gid der var nogle flere.... Super søde LO der kom ud af du sad ved siden af din egen scrap muse. Krammer Heidi

    SvarSlet
  3. Så flotte LO du har lavet...smuk perle cirkel og en fin "buket" blomster

    SvarSlet
  4. Lækre LO's og sikke en produktion på 1 dag.

    SvarSlet