torsdag den 2. september 2010

Scrap med madammerne

Det er lidt tid siden jeg har vist noget her på bloggen. Ikke fordi jeg ikke har fået lavet noget, men jeg har bare ikke fået taget billeder af det (typisk mig) og da det var bestillingsarbejder, så det er ude af huset nu. Jeg har også lavet noget til scrapsisters, men det kan jeg heller ikke vise her på bloggen endnu, men det kan ses til oktober og november.....glæd dig ;-)
Jeg var sammen med madammerne her i mandags og der fik jeg lavet næsten 2 layouts. Dette er det ene og jeg har brugt websters papir,fuglebur fra Tim Holtz,loops,bånd og thickers "emerald" som jeg har sværtet i kanten med distress ink frayed burlap.Blomster,metalpynt,perler, punchet blade som jeg lånte af Charlotte (den tror jeg kommer på min ønskeseddel)
et lille close-up

Tak fordi du kiggede forbi
scrappeknus fra Anja

6 kommentarer:

  1. Så smuk den er.
    Flot blomster samling

    SvarSlet
  2. Smukt Lo og lækker lille cluster i hjørnet.

    SvarSlet
  3. Rigtig flot lo og en lille cluster med masser af detaljer.

    SvarSlet
  4. Rigtig smukt Lo - og sød detalje med det lange bånd til fugleburet... skønt motiv... det må være det første i en lang række med den lille fyr..

    SvarSlet
  5. Hvor er det blevet smukt og hvor det bare emmer af kærlighed!

    SvarSlet