mandag den 3. maj 2010

Den lange scrappeweekend.....


Så er vi startet på en ny uge i en ny måned. Denne lange weekend havde jeg sat af til scrap, men fredag lavede vi lidt andet sammen så jeg tænkte lørdag, DER sætter jeg mig ind..... men efter at ha spist morgenmad, vasket lidt tøj o.s.v skulle jeg liiige en tur til lyngby for at finde mig en forårsjakke(mangler den virkelig meget)og så handle til næste uge. Ja, det var så denne dag, for da jeg kom hjem skulle der laves mad, spises og så skulle vi hygge og se en film. Men der er jo osse søndag tænkte jeg og gik glad iseng. Søndag vågnede jeg op til et pragtfuldt solskinsvejr. Jeg lavede kaffe og morgenmad og vækkede manden. Efter at ha spist satte jeg mig ind til scrapperiet og nåede lige at kigge lidt ind på scrapsisters forum inden jeg besluttede at jeg bare måtte ud og ordne lidt have mens vejret var så godt. Vi fik osse ordnet en del (men mangler stadig meget) og senere gik jeg ind og bagte en kage.Vi sad så ude om eftermiddagen og nød vores kaffe, nybagte kage og det skønne vejr. Det var da en dejlig weekend, men ikke meget scrap blev det til. Men næste weekend skal manden til bornholm, så måske får jeg lavet nogle af alle mine scrapprojekter der?

Tak fordi du besøgte min side.

scrapperapknus fra Anja

Ingen kommentarer:

Send en kommentar