tirsdag den 21. juli 2009

Min stempelpudemappe

Jeg er så heldig at i min maskinpark står der en bind-it-all. Den skal selvfølgelig bruges når jeg nu har invisteret i den. Ud over at lave minialbums har jeg lavet et album til mine stempler og også et til mine stempelpuder. Jeg syntes at den er ret smart for den er nem at ha med til hyggescrap og crops og så kan den stå selv når jeg åbner den.. Jeg har lavet for- og bagside i et tykkere karton/pap og lommerne er plastiklommer str. til ATC-kort. Lommerne har jeg klippet og limet en "ryg" på i kvistpapir som jeg har sværtet med distress fra ranger.For-og bagside har jeg limet mønsterpapir på og slebet kanter og hjørner inden jeg gav dem lidt sværte.Jeg har stemplet en svirvl og puttet 3 snaps på i højre hjørne.




Her er "bogen" åbnet og den står som en runddel med puderne i lommerne....



lukningen er snaps og et lidt kraftigt gummibånd.Den ene ende er sat fast med snaps på bagsiden og i den anden ende har jeg lavet et hul og et lille snit så den kan sættes ud over den anden snaps der er sat på forsiden.




Jeg har nogenlunde lavet min stempelmappe på samme måde...jeg skal nok få taget et par billeder af den og vise den her på bloggen............
scrapperap-knus fra Anja












1 kommentar:

  1. Wauw, den mappe er godt nok smart. Tror jeg skal have lavet en til nogle af mine stemlper, så jeg kan have dem med. Super god ide ;O)

    SvarSlet