fredag den 17. juli 2009

Endnu et kort og en memoblok......

Det er ikke meget jeg får scrappet i øjeblikket på trods af at jeg holder ferie, men jeg har faktisk nogle projekter der ligger og venter på at blive lavet eller færdiggjort. Jeg har da fået lavet et kort mere. Jeg synes det er rart at have nogle kort som er færdige hvis man lige står og skal bruge et.Denne gang har jeg kun brugt papir fra resteskuffen....dejligt at få brugt noget af det, så jeg udfordrer mig selv lidt nu og skal lave flere kort med rester.



















Nederst er en lille memoblok som jeg lavede for min datter der skulle bruge en gave. Det er en god lille værtindeting at ha med istedet for blomster og chokolade. Desværre er der kun dette billede af den, men når man åbner den er der en gul posterblok.




scrapperapknus fra Anja

Ingen kommentarer:

Send en kommentar