onsdag den 24. oktober 2012

mine dejlige scrappeveninder........hvor er i søde ;-)

I starten af oktober drog jeg endnu engang afsted til fyn med nogle af mine søde scrappeveninder. Vi plejer at være på convent med førscrap og scrap om lørdagen,men denne gang ville vi prøve noget nyt. Da vi ikke skulle deltage denne gang behøvede vi ikke at finde et hus i middelfart og derfor blev det et i Otterup. Vi tog afsted torsdag og ankom om eftermiddagen hvor vi straks gik igang med at opstille ekstra bordet vi havde med og gøre klar til SCRAP. Vi scrappede helt til lørdag nat kun afbrudt af få (korte) spisepauser og handletur i lillebælthallerne....... Kl 10 søndag formiddag kørte vi så hjemover. Vi plejer at køre ind forbi Burgerking på hjemturen, som normalt er lørdag aften,men denne gang var det så kl 10:40 søndag formiddag ;-) Vi skal ha vores kroner og så har vi stambordet i midten af lokalet.
Vi har fået et nyt medlem af vores klub, Anne Marie,søøøøde Anne Marie... og hun skulle selvfølgelig krones ...... (jaja Charlotte.....du ER oss dejlig )
 Hun er så dejlig skør..(.lisom os andre )...så jeg er (og sikkert osse alle de andre) er rigtig glad for at ha lært hende at kende og glæder mig til hvergang jeg skal scrappe med hende!!
Tusind tak for en rigtig dejlig tur til alle mine dejlige medscrappesøstre......jeg nød hvert et minut vi var sammen!!!!
Tak for at du kiggede ind forbi min side.
Håber du får en rigtig kreativ weekend
 og hvis du kommer til Tåstrup på scrap'n'dream messen,
 så ses vi der....måske over en gang softice;-)
Scrappeknus fra Anja
 

3 kommentarer:

  1. Sikke en skøn tur og en krone klæder jo alle =0).
    Glæder mig til at vi ses ved softice maskinen - det er mig der følges med Fifty, for han spilder sådan på pelsen hvis jeg ikke hjælper ham.. (fnis..)

    SvarSlet
  2. Tak for en fantastisk tur og tak for det flotte minialbum, du har lavet til mig. Det er blevet beundret rundt omkring og alle synes, at det ligner mig rigtig godt fra hverdagen Hm. Torben siger jo som sædvanlig, at det er kunst

    SvarSlet