mandag den 8. oktober 2012

Chabby chic

Jeg har lavet endnu et posekort. Her har jeg holdt det i lyse farver, næsten tone i tone.....det ka jeg ret godt li. Det erchabby chic og gør det meget romantisk.............
 Det gamle billede er fra pion.Det er slebet i kanterne.Blomsten er punchet med retroblomsten,jeg har bukket og "krøllet" den lidt og givet den noget stickles i kanterne og en lille bling sten i midten.Bladene er også en punch.Lygtepælen har jeg ikke brugt længe, den er fra quickkutz,jeg har bare forkortet den lidt så den passe til et kort. Der er brugt spellbinders,martha Stewart punch snowflake, tyl (under billedet), ostelærrede,pion papir og gammelt nodepapir ,som jeg har givet stain i farven picket fence. Den er rigtig god når man vil gøre noget papir lysere. Posen er malet "sjusket" med gesso. Toppen af posen har fået en bølget kant med huller, det er lavet med en af Tim Holtz edge dies.
 Tag'en indeni har også fået lidt stain-picket fence . Den ene side har pion papir der er stanset ud med spellbinders og så har jeg stemplet med et af de nye fantastiske stempler som Scrapfactory har fået. Den anden side har fået lidt gammelt nodepapir og et stykke hvidt karton som skrivefelt. Tag'en har fået et silkebånd som jeg har farvet med glimmermist i farven iridescent gold -det gir den lige et lille "knæk" i den hvide farve og så glimter det oss lidt :-) I sløjfen har jeg hængt et metalhjerte.

 
Tak fordi du kiggede ind forbi min side.
Scrappeknus fra Anja

2 kommentarer:

  1. Åh, wauw... det er så smukt!!

    SvarSlet
  2. Super skønt og romantisk kort. Jeg er også bare helt vild med tone i tone kort.
    Smukt

    SvarSlet