mandag den 23. april 2012

LO

LO med min søn der hjælper min mand med at grave ud og anlægge stien til huset. Det var en hyggelig weekend..... Papirene er dokumented fra simple stories. Tandhjul, træ,hængsel og stakit er diekut fra sizzix (Tim Holtz).Titlen er thickers maple fra american craft og  mini market fra oktober afternoon.
Jeg har sværtet, malet med crackle paint, embosset og brugt stain.Jeg har brugt forskellige metaldimser bl. a små skruer og tryklåse.Hørstof har jeg brugt små stykker af og sat imellem metaldims for lidt liv.

Tak for dit besøg.
Ha en rigtig god uge...
scrappeknus fra Anja

3 kommentarer:

  1. Skønt LO, og endelig en ide til, hvordan man kan bruge det TH træ på et LO. Og hvor din søn og datter dog ligner hinanden!

    SvarSlet
  2. Lækkert Lo med herligt mange dataljer og en fed måde at få anbragt 3 billeder

    SvarSlet