mandag den 9. maj 2011

Morsdag

Jeg gik igang med denne sekretær på SAM. Papiret er fra PION og det er bare SÅÅÅ lækkert !!
Jeg havde tænkt at det skulle være til min mor i morsdagsgave så derfor har jeg ikke vist den før nu. Jeg havde købt en hel del af papirene i serien og nogle stykker er ens. Det er fordi jeg skulle bruge det på papiret der havde blomster på eller lign. Jeg blev ret tilfreds med den og min mor blev rigtig glad for den, hun nænner ikke at bruge kortene der er i, men det syns jeg hun skal :-)
Der er 3 alm str kort bagerst, i højre "lomme" er der 3 stk kort i 8x8 og i "lommen" til venstre er der 3 tags. På flappen der blir foldet ned og ligger på bordet er der en aflang post-it blok med dekoreret forside. Mellem blok og lommer er der en pen.

Alt er lavet i cremefarvet karton og dekoreret med papir fra PION. Sommerfuglene er også fra papirserien. Jeg har rundet alle hjørner på dekorationspapiret og sværtet kanterne.


På nogle af papirarkene er der lidt tekster og stempler, men jeg har osse selv stemplet lidt og så har jeg brugt blonder, blomster, spellbinder og bånd.


Og for så lige at gentage mig selv: Det er bare såååååe lækkert papir fra PION og jeg glæder mig til at de får det i scrapfactory :-)

Ja, det var så gaven til min mor...jeg selv fik ikke nogen hilsen iår, men det er måske fordi at de selv er blevet forældre og ikke tænkte over det ? ;-) Fik du en hilsen?


Tak for dit besøg

scrappeknus fra Anja











5 kommentarer:

  1. Hvor er den altså blevet fin, jeg kan godt forstå at din mor blev glad for den. Jeg fik ikke nogen hilsen, selvom Julie har gjort meget for det(hun er jo på den anden side af jorden), men jeg må da også indrømme, at hverken min mor eller svigermor har fået noget af os. Det er måske fordi jeg er ret ligeglad med det selv!

    SvarSlet
  2. Hej søde, dejligt at se dig igår.
    Og hvor er det en super lækker gave du fik lavet til din mor. Kan godt forstå hun ikke nænner af bruge af det.
    Jeg jeg fik en buket blomster - men jeg tror det var Søren der huskede på det :-)
    Krammer Heidi

    SvarSlet
  3. Lækker lækker æske af det lækreste papir med lækre detaljer :)

    SvarSlet
  4. HVor er den bare super flot/lækker, det må da være en drøm at have den stående ◕‿◕ Ved du om "opskriften" er frit tilgængelig?

    SvarSlet
  5. Næh hvor blev den fin - heldige din mor. Jo jeg fik en fin sommerblomst til haven.

    SvarSlet