fredag den 13. maj 2011

Hvor mon hjernen ligger?

Min kollega og jeg (vi arbejder som kreative medarbejder i en klub) har det med at glemme ting. Bla andet gode ideer til hvad vi skal lave i løbet af året, ideer til hvad man kan lave til en far eller et andet hankøn. Juleideer (som vi får lige efter jul). Eller hvis vi køber nogle matrialer til noget bestemt og gemmer det lidt....ja så har vi (flere) gange glemt hvad det var til eller hvor vi gemte det;-). Så nu har jeg lavet denne bog som kan være hvores lille hjælpehjerne. Den er inspireret af Stine som har lavet flere huskebøger til sig selv og det er en virkelig god ide hvis man som os ikke kan få den medfødte computer til at lægge de gemte ting frem på skrivebordet igen når man skal bruge det ;-0

Jeg har brugt en af de der sort/røde kinabøger og beklædt den med papir og ryggen er kanvas.
Thickers bogstaverne var i forkert grøn, så de har fået noget alkohol ink og så passer de til
papiret. Jeg har mistet lidt på nogle af blomsterne og så har jeg brugt lidt halvperler og metaldimser. Sommerfuglen er den lille fra martha stewart

Indeni har jeg bagpå forsiden sat kvistkarton i efter jeg havde sværtet dem i kanterne og stemplet med et hjørnestempel. Man kan på billedet se bagsiden af den store snap som jeg har sat i som lukning på denne bog

Jeg har lavet nogle faneblade og der kommer nok nogle stykker flere i hen ad vejen.......


et close-up af bogstaverne





Her kan man se at jeg har embosst med UTEE og brugt noget alkohol ink. Jeg har faktisk osse leget lidt med glimmermist for at få farvet kanvassen og der er også mistet på papiret.





Tak for besøget, kig gerne ind forbi igen snart....det er så hyggeligt med besøg. Du må meget gerne lægge en kommentar, så kan jeg se hvem der har været inde hos mig ;_)


scrappeknuser fra Anja




















1 kommentar:

  1. Sikke en fin "pap-hjerne" ja sådan en kan man have brug for i ny og næ og dette er et nydeligt eksemplar. God søndag herfra - vi har liiiige haft pakketravlt Fifty og jeg - men jubi nu er vi helt færdige...

    SvarSlet