torsdag den 7. april 2011

Mere nyt........

På vores scrapweekend fik vi et kit og en tutoriel til en bogæske og Charlotte guidede og hjalp os på en rigtig god måde og det var rigtig godt. Desværre blev min bog blev færdig, for da jeg skulle smelte uteen som jeg havde puttet på, så smeltede båndet som holdt bogen sammen, men jeg laver en ny på et tidspunkt og så vil jeg lægge billeder på af den. De andres bøger blev rigtig flotte og selvom vi havde fået de samme matreialer blev de forskellige. Jeg havde lavet en udfordring til de andre. De skulle lave hver et , men de skulle bruge 5 slags ting som blev valgt ud fra tal som de valgte inden (gav det mening?). Det blev 4 flotte forskellige tags og de blev virkelig udfordret der ;-)
Dagen efter var der afstemning...og det blev så Heidi der løb med præmien osse ved denne konkurence.


Men det er også et flot tag, syns du ikk?


Og her kommer så lidt stemningsbilleder. Først etaf Charlotte og mig derefter et af Charlotte igang med et af hendes superflotte LO'er og til sidst Heidi i dyb koncentration.




Vi havde osse en afstemning kørende hele lørdagen. Den gik ud på at man ku gi en stemme i løbet af dagen på en man syns fortjente den. Man måtte gerne skrive hvorfor personen fik den.

Se med næste gang hvem der blev kåret som Madammernes weekendscrap 2011...............

Tak for besøget

Scrappeknus fra Anja

Ingen kommentarer:

Send en kommentar