onsdag den 9. juni 2010

Søndagsklub

I søndags var der skrapklub hos Charlotte. Det var rigtig hyggeligt. Jeg fik lavet en æske til min datter, men dumme mig fik ikke taget billede af den før den blev givet væk (som gave). Jeg må se om jeg ikke kan huske at få taget et billede en dag når jeg besøger hende. Jeg fik osse lavet et par "frøkort" mere, men dem gider jeg ikke vise lige nu, og så gik jeg igang med et layout. Layoutet er jeg altså ikke blevet færdig med endnu. Men herhjemme har jeg siddet og puslet med lidt og har bla.a lavet kort af rester....

Tak for besøget
scrapknus fra Anja

4 kommentarer:

  1. Super flot. Den ramme du har brugt.. hvor er den fra? Den er super flot!

    SvarSlet
  2. Tak..rammen er fra tattered angels, det er alfabet med rammer om: Framed Fonts-3-in-1 alpha chips (hedder de)

    SvarSlet
  3. Wauw et smukt kort... lækre detaljer!

    SvarSlet