torsdag den 21. januar 2010

Websters page

Nu har jeg fået energien igen, jeg er heldigvis næsten kommet mig helt over den dumme forkølelse. Jeg vil lige vise et LO jeg lavede engang jeg var til scrap med madammerne hos Linda i Roskilde.Jeg har brugt papir fra websters page og jeg syns bare at papir derfra er fedt!! Jeg er især brændt varm på en af de nye serier derfra( lullaby-lane)og har forudbestilt den så jeg er sikker på at få hele serien......glæder mig til at få den hjem!
Papiret jeg har brugt er fra Websters page,gammelt nodepapir,kageserviet sværtet med shabby shutter,blondebånd,sommerfugl fra martha stewart punch,chipboardramme og nøgle,fjer,blomst,nøgleskilt.
Et lille kig tætpå.Malet chipboardnøgle, sød ramme fra tattered engel som er sværtet med farven old paper,side fra gammel bog,fjer,mulberry blomst og et nøgleskilt -husker ikke hvor det kommer fra, men det er rigtig sødt.
Tak for dit besøg på min side
scrapperapknus fra Anja

1 kommentar:

  1. Den er bare så sød den side. Jeg glæder mig til at se dit nye papir.
    Godt at du er på højkant igen.

    SvarSlet