tirsdag den 19. januar 2010

Atju.....

Hm...ingenting at vise ligenu. Snot-snot-snot..........jeg er blevet ramt af en kedelig forkølelse. Jeg er hjemme fra job, men orker ikke engang at sætte mig ind til scrapbordet. Jeg har ikke engang overskud til at lægge billeder ind så jeg kan vise noget af det seneste jeg har lavet. Jeg var sammen med madammerne i søndags og planen var at jeg skulle lave en del, men jeg var egentig ret sløj(fatter ikke at jeg ikke tog hjem) og fik ikke lavet min nye stempelpudebog færdig. Men det var rigtig hyggeligt, ligesom det plejer.....det er nogle rigtig søde scrappeveninder og det er altid så rart at være sammen med dem!
Tak for besøget af min blog
scrapperap(snøft)hilsen fra Anja

2 kommentarer:

  1. åh.... så træls, jeg er der selv,kan du ha en god bedring.

    SvarSlet
  2. Rigtig god bedring, Anja. Mig har du ikke fået ram på, jeg er stadig frisk. Nu må du da snart være så frisk, at du kan sidde oppe og lave lidt!

    SvarSlet