torsdag den 15. april 2010

Stempelpudebog

Jeg har lavet en ny bog til mine stempelpuder. Den er meget bedre end den gamle,den er også større for jeg har fået lidt flere farver siden. Jeg er ret glad for at bruge mine distress ink pads fra Ranger og der er jo kommet flere lækre farver som jeg osse har invisteret i.
Ja, jeg er ikke helt sikker på at der ikke liiiige er et par farver mere som jeg bare MÅ ha i min "samling".

Siderne har jeg samlet til en bog med min dejlige lille lyserøde bind-it all maskine fra Zutter.



Den første side er en oversigtside hvor jeg kan se hvilke farver jeg har og hvor de er i bogen.


Siderne i bogen er a5 sider som jeg har lamineret.Da puderne jo sviner en del synes jeg at dette er ret smart, for så kan jeg jo også tørret siderne af så bogen ikke blir alt for hurtig grim at se på.



Jeg har sat velcro på siderne hvor puderne så kan sættes fast.Ved siden af har jeg på et klistermærkat sværtet med farve og skrevet produkt- og farvenavn.Denne bog er til når jeg skal ud af huset og scrappe, jeg har en karrusel stående på mit bord med stempler og puder.Hvad gør du med dine puder når du er ude at scrappe?

Tak for besøget på min side,læg gerne en hilsen så vil jeg kigge forbi din side og se hvad du laver.


Scrapperaphilsen fra Anja

3 kommentarer:

  1. sikke en flot bog og en rigtig god idé :D

    SvarSlet
  2. Super flot bog!!

    Jeg har mine sværter og puder i en tom flødebolleæske (en af de store uden de huller til flødebollerne). Det fungerer fint for mig.

    SvarSlet
  3. Genialt - tænk om man evnede den slags orden. Helt fantastisk - og så er bogen jo superflot :-)

    SvarSlet