fredag den 11. december 2009

LO

Dette LO er et af dem jeg lavede til scrapsisters festival i november. Udfordringen var at bruge julepapir uden nødvendigvis at lave et julelayout. Disse papirer som jeg havde købt (fordi de var jo så søde)og alligevel bare lå og nok ikke rigtig blev brugt til jul alligevel,syn's jeg passede så godt til billederne fra dengang jeg blev født. Den blå farve går igen i min mors morgenkåbe og nuancerne er bare gode sammen.Jeg valgte så at lave et LO af min mor og mig på fødeklinikken da jeg var 4 dage gammel.

Opstilling med tal/bogstaver

Fotografen var min far og han har nok taget en million (næsten)billeder af mig som barn.Jeg har tænkt mig at scrappe en del af dem dels fordi han har taget nogle gode situationsbilleder og fordi jeg har tænkt mig at lave nogle albums, til mine børn eller børnebørn, alt efter hvor længe jeg nu er om det.....der er jo tusind andre projekter jeg også har i planerne og alt det løse der kommer.
Tak for dit besøg på min side. Læg gerne en lille hilsen eller kommentar, det syns jeg er så hyggeligt og så vil jeg kigge forbi hos dig!
julescrapperap fra Anja

2 kommentarer:

  1. wow sååå flot med mange lækre detaljer, skøøøønne farver. Du må have en god weekend

    SvarSlet
  2. Aaaaaw, hvor var du en sød én! :-)

    SvarSlet