mandag den 2. november 2009

Scrap-a-mania

Jeg har været på scrap-a-mania i Roskilde i week-enden. Hvor var det bare hyggeligt!! Jeg fik lavet nogle julekort (ikke mange) og jeg fik snakket en del med nogle af alle de søde scrappere . En masse inspiration bla.a. fra nogle af de fine ting som forhandlernes designere havde lavet; fik jeg også ,og jeg fik kigget hos alle forhandlerne , hvor jeg, udover at bruge en masse penge, fik udset mig de ting jeg vil ønske mig til jul.

Posted by Picasa


Julekortet jeg lavede til scrap-a-mania





nærbillede af detalje på kortet

Tak fordi du lagde vejen forbi min side.

Scraperap fra Anja

1 kommentar:

  1. super flot kort, ja det var rigtig hyggeligt med alle de søde scrappere og skønne butikker så det blev heller ikke så meget jeg fik lavet

    SvarSlet